Doğrudan Temin Detayları

Temin Başlığı : Personel Devam Kontrol Sistemi ve Odalara Giriş Kontrol Sistemi alımı
Şartname : Şartnameyi İndir
Temin Yöntemi : 22/D
Başlama Tarihi : 08.10.2019 - 10:00:00
Bitiş Tarihi : 15.10.2019 - 16:00
Kategori : Hizmet Alımı

Açıklamalar

Hastanemizin ihtiyaçlarınılarından birini cinsi ve hepsini yazılı olan / malzeme / iş / işler için KDV. hariç en geç 15/10/2019 tarih ve saat 16:00 'e kadar Satınalma Komisyonu Başkanlığımıza elden veya  0414 711 50 48   nolu faxımıza -  bozovadh.dt@gmail.com   fiyat vermesini rica ederim.

NOT: Alım yapılan işler yada hizmetler kurulumu yapılmış tamamlanmış ve çalışır kullanıma hazır şekilde iki yıl her türlü destek ve garanti olacak şekilde  devir alınacaktır.
# Malzeme Adı Birim Miktar
1 PDKS İÇİN ( PERSONEL DEVAM KONTROL SİST ) Adet 2
2 KAPILAR İÇİN PROXİMTY KART OKUYU Adet 36
3 ACCESS KONTROL PANELİ ( KAPILAR İÇİN ) Adet 4
4 PROXİMTY KART OKUYU ( ASANSÖRLER İÇİN ) Adet 5
5 ETHERNET ÇEVİRİCİ ( ASANSÖRLER İÇİN ) Adet 1
6 YEMEKHANE İÇİN DUAL BAND (PROXIMITY VE MİFARE OKUR) Adet 1
7 WEB TABANLI PDKS YEMEKHANE VE ACCESS KONTOL YAZILIM Adet 1
8 MANYETİK KİLİT VE EL YAKLAŞIM BUTOBU , ADAPTÖR SETİ Adet 12
9 PASLANMAZ ÇİFT AYAKLI ÜÇ KOLLU TURNİKE Adet 1